1r trimestre *Si ets fa patir, no és amor*

Si et fa patir, no és amor (25 novembre)







    1. Després d'haver vist, amb atenció, aquest vídeo del programa "Ofici de viure" que parla sobre l'amor i les seves diferents vessants, fes-ne un resum al teu blog on expliquis el següent:

       A/ Resum general del contingut.
En el video anterior ens comenta que si en una relació sofrim, ho hem de deixar anar, perque si sofrim maltractaments, fisics o psicologics, es el mateix. Has d'estar agust amb tu mateixa 

      B/ Explica les diferents intervencions de les persones que conten la seva experiència sobre el tema, i també l'opinió dels experts.


      C/Què és el que més t'ha cridat l'atenció? Per què? Justifica la teva resposta.
El de que si estas malament amb tu mateixa no pots tenir una relació, perque per estar amb una persona, primer has d'estar be amb tu mateixa.

      D/ Com creus que vius l'amor? T'ha ensenyat alguna cosa el programa que has vist? Quines reflexions importants n'extreus?
Jo crec que la meva relació es perfecta, cada un es llire de fer el que vulgui.
     E/ Creus que vivim moments difícils per a les relacions personals? Per què?
Si, jo cada mes tenc uns dies que estic un poc malament, estic enfadada amb tothom sense ningun motiu, i avegades em pos a plorar sense cap raó.
     F/Opinió personal del tema en general.
Trob que per estar be amb algú, primer has d'estar be amb tu mateix, i si en algun moment hem sent malament perque la meva parella hem trata malament, la llebvare de la meva vida.

Comentaris

Entrades populars