La meva presentació

 Hola!, el meu nom es Cata Prieto, tenc 16 anys, estudi 4t d'eso a l'institut Ies Damià Huguet i visc a   Campos.  En el meu temps lliure m'agrada llegir,escoltar música, sortir amb les amigues,anar de compres,etc...M'agrada molt els mon dels piercings i els tatuatjes Som una persona que tenc un caràcter molt fort, però tambè som una persona molt simpàtica. La meva millor amiga es nom Joana Maria Mora, té 16 anys i tambè estudia a l'institut Ies Damià     Huguet.La conec desde els 3 anys que anavem a infantil, i a dia d'avui es la persona en que més   confi. La meva altre amiga amb la que tambè confí molt es nom Sherine Schalom, que es la novia d'un dels meus millor amics. Te 16 anys i viu a Ses Salines, pero la majoria del temps està a casa del   seu novio que es nom Miralles, i per això esteim tot el dia juntes. No tenc millor amic, perque els consider a tots per igual. Fa 2 anys que tenc parella, es nom Jose Marin, te 17 anys, es de Campos,però viu a Ses Salines. L'any que ve aniré a estudiar auxiliar d'infermeria a Palma. El curs dura només 1 any i després son 3 mesos de pràctiques. En el futur m'agradaria ser infermera, viure a Palma, tenir una familia.. M'agradaria viatjar per tot el mon,conèixer cultures, etc..
























Comentaris

Entrades populars